29 Ocak 2016 Cuma

Yves Rocher Alışverişi

Herkese tekrar merhaba! :)

Bugün sizlerle Yves Rocher'den yaptığım bir alışverişten bahsedelim istedim.


Yazılarımı okuyanlarınız bilir ki ben karma bir cilde sahibim kızlar ve düzenli bir şekilde cilt bakımı yapmazsam asla rahat etmem. :) Buna rağmen cildimde sürekli sorunlar çıkıyordu. Örneğin bir ara kullandığım ürünler yüzümde aşırı yağlanmaya ve sivilcelenmeye neden olurken, cilt bakım ürünlerini değiştirdiğimde bu sefer de cildimde aşırı kuruma gözlemleyebiliyordum. Bu yüzden sık sık kullandığım ürünleri değiştirmek zorunda kalıyordum. Neyse çok uzattım. :) Yine bu sıralar cildimde sivilcelenmenin fazla olduğunu fark ettim ve bu sefer de hazır indirim varken Yves Rocher markasına şans vereyim dedim. (İndirim 31 ocakta bitiyor kızlar haberiniz olsun.) Orada çalışan kadına, sivilcelenme ve siyah noktaları önleyecek, aynı zamanda güzel nemlendirecek iyi bir cilt bakım serisi tavsiye etmesini söyledim. Arkadaşta bana bu Pure System serisini önerdi. Maskesi de varmış ancak kalmadığı için alamadım.

Ürünleri daha dün  aldığım için çok az kullandım. Onun için haklarında çok fazla bilgiye sahip değilim. Yine de indirim bitmeden sizinle bir ilk izlenim yapalım istedim. :) Hadi başlayalım. :)

1- Yves Rocher - Kayısılı Peeling


Aralarından sadece bu ürün hakkında yeterli bilgiye sahibim. Çünkü bu peelingi ikinci alışım. :) Ürünümüz 50 ml lik minik bir tüpte geliyor. Böyle temiz ve ferah hissettiren güzel bir kokuya sahip. Jelatin gibi bir yapısı var ve içindeki ufak pütürcükler, bazı peelingler gibi haşırt haşırt diye yüzünüzü acıtmıyor. :) 



Kullandığınızda yüzünüzü çok iyi temizlediğini hissedeceksiniz kızlar. Çünkü bildiğiniz yüzünüzden gıcırt gıcırt sesler geliyor. :) Yüzünüzün her tarafına güzelce sürdükten sonra bir süre siyah noktaların veya kurumaların yoğun olduğu bölgelere masaj yaparak uygularsanız, ürünümüzden daha güzel bir etki alabilirsiniz. 

Fiyatı: 16.90

2- Yves Rocher - Pure System - Gözenek Arındıran Matlaştırıcı Tonik


Bu toniğimizin, düzenli kullanımda tıkanmış gözenekleri temizleme, sivilce kızarıklarını giderme, cildi matlaştırma, gözenekleri sıkılaştırma v.b gibi hedefleri var. Bakalım zamanla kullandıktan sonra sizinle daha detaylı yorumlarımı paylaşacağım kızlar. 


Ben ilk izlenim olarak bu toniğin kıvamını çok sevdim. Diğer kullandığım tonikler gibi su gibi bir yapıda değil de jel kıvamda. Ayrıca cildimi temizledikten sonra bu toniği kullandığımda yüzümü aşırı ferahlamış hissettim. Hafif bir yanma olabilir kızlar. Bunun nedeni de ürünümüzün içinde bulunan, sivilce ve siyah nokta oluşumunu önleyen salisilik asit. :)

Fiyatı: 29.90

3- Yves Rocher - Pure System - Temizleme Jeli


Bu temizleme jelinin hafif peeling gibi bir özelliği de var. Açıkçası bu yüzden sivilceler üzerinde uygulamaya çekiniyorum. ( Yine de uyguladım ama kızlar. :) Siz benim gibi olmayın. ) Kokusu çok hoş olmamakla birlikte, ürünümüz hafif sıvı bir yapıda onun için ürünü aldığınızda foşurt diye bir sürü jel elinize gelebilir. Dikkatli olun. :) 


Fiyatı: 29.90

4- Yves Rocher - Pure System - Kusur Giderici Bakım Kremi


Bu bakım kremimiz yağsız bir formda. Kötü bir yanı aşırı küçük bir kapta olması. Maalesef az miktarda bir ürün tüm yüzümüzü nemlendirmeye yetmiyor. Ürünümüzü fazla almamız lazım ve dolayısıyla buda çabuk bitmeye neden olacaktır. (Yani sonuçta öğrenciyim. Bu minicik şeyin de fiyatı çok fazla be kardeşim. Hemen bitmeyiversin yani dimi! :) )


Bu küçük sorun haricinde, kullandığım kısa zaman dilimi boyunca ürünle ilgili bir sorunla karşılaşmadım kızlar.

Fiyatı: 34.90

(Ürünlerin normal fiyatlarını yazdım kızlar. Yves Rocher kartınızla gittiğinizde güzel indirimlerle siz de bu ürünlere sahip olabilirsiniz. )

Benim alışverişim hakkımdaki kısa yorumlarım bu kadar kızlar. Dediğim gibi ürünleri düzenli bir şekilde kullanıp deneyimledikten sonra hepsi hakkında ayrı ayrı yorumlarımı sizinle paylaşacağım. :)

Sizler bu seriden kullandınız mı? Memnun kaldınız mı? Benimle yorumlarınızı paylaşırsanız çok mutlu olurum. 

Kendinize iyi bakın güzellikler. :*

4 yorum :

  1. Seriyle ilgili detaylı görüşlerini merakla bekliyorum, umarım hiçbir sorunla karşılaşmazsın. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım. Düzenli kulanımdan sonra görüşlerimi hemen paylaşacağım. :)

    YanıtlaSil
  3. Denedikten sonra paylaşırsan sevinirim kusur giderici kremi merak ettim çünkü

    YanıtlaSil