22 Ocak 2016 Cuma

Kaş ve Kirpik Bakım Yağı

Merhaba kızlar. :)

Bugünkü yazım kaş ve kirpik bakım yağından oluşan bir paket hakkında olacak.


Bu paketi herhangi bir aktardan rahatlıkla bulabilirsiniz. Ben ikisini toplamda 20 TL ye aldım. 
Ürünlerimizin içeriğine geçersek, öncelikle kaş için olanında, kirpik için olanında içeriği tamamen aynı. İçlerinde kaş ve kirpik için 8 adet faydalı bakım yağı bulunmakta. İkisinin birbirinden farkı sadece fırçaları. 

Ben bu ürünü her gece yatmadan önce düzenli bir şekilde kullanmaya özen gösteriyorum. Gerçekten de kısa bir süre sonra kirpiklerinizin sıklaştığını ve daha az dökülme olduğunu göreceksiniz kızlar. Sadece kirpikten bahsediyorum çünkü 354 metre uzunlukta ve 3 metre yüksekliğinde kaşlarım olduğu için kaşlarıma asla bir şey uygulamıyorum. :D Eğer sizinde kaşlarınızın bir ürüne ihtiyacı yoksa benim gibi kaş için olan paketi önce bir yere kaldırın. Kirpik yağınız bittiğinde fırçaları değiştirerek kullanmaya devam edebilirsiniz. İçerikleri aynı olduğu için hiç bir sorun olmayacaktır. :)

Uygulama şeklimize geçersek, kaş için olan paketimizin fırçasındaki fazla yağı öncelikle kabımıza sıyırıyoruz. Daha sonra kaş kıllarımızın çıktığı yönün tam tersi taraftan kaşlarımıza masaj yaparak uyguluyoruz. 
Kirpik için olan paketimizi de bildiğiniz rimel gibi uygulayabilirsiniz. Ama kirpikler uçlarından beslenirler. Bu yüzden, rimel gibi sürerken gözünüze kaçmasından korkarsanız hafifçe kirpiklerinizin uçlarına değdirerek de uygulayabilirsiniz. :)
Bu ürünle ilgili yazacaklarım bu kadar kızlar. :) Düzenli kullanmaya özen gösterirseniz zamanla farkı göreceğinize eminim.

Kendinize iyi bakın. :*

8 yorum :

  1. Ne güzel deneyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Merak ettim dogrusu makyajimi silerken dokulen kirpiklerime cok uzuluyorum cunku bende yeni blog actim takip edip yorum yaparsaniz cok sevinirim. Yorumlariniz benim icin cok degerli http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Tam da kirpiklerime taktığım sıralar iyi oldu bu yazı :) Kirpiklerinde uzama gözlemledin mi peki canım?

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim Ümrancım memnun kalacağını düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. Düzenli kullanırsan dökülme durur Şengül. Blogunuzu zevkle takip ediyorum canım. :)

    YanıtlaSil
  6. @BakımveAlışveriş Blogu Evet canım, ama düzenli kullanmaya özen göstermelisin. O düzen bozulduğu an pekte bir işte yaramıyor. :)

    YanıtlaSil
  7. İade-i ziyarete geldim ^^ Bende bunun ikili şeklinde satılanından kullanıyordum uzatmak amaçlı değil ama bakım amaçlı ve gayet faydasını görmüştüm yazısını yazmayı düşünüyordum kesinlikle farkettiriyor :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım dediğin gibi bakım için çok güzel bir ürün. :) Bu arada hoş geldin. :)

      Sil