31 Ocak 2016 Pazar

Mini Gratis Alışverişi

Merhabalar efendimmm! :)

Bugün hep beraber  2 - 3 gün önce yaptığım bir Gratis alışverişimden bahsedeceğiz. Hadi gelin alışveriş poşetimizi karıştırmaya başlayalım. :)




Gördüğünüz gibi mini mini bir alışveriş kızlar. Ruj hariç diğer ürünler gerçekten ihtiyaç olduğu için alındı. :))

1- Eklips - Cilt Temizleme Süngeri



Bu süngeri sabah ve akşam olmak üzere günde iki kere cilt temizliğimizde kullanmamız öneriliyor kızlar ve iki ay geçtikten sonra da yenisini almamız tavsiye ediliyor. Alışverişimi yapalı 2 - 3 gün olduğu için süngeri biraz deneyimleme şansım oldu tabi.

Öncelikle süngerimizin dokusu yumuşacık. Asla yüzünüzü tahriş etmiyor ve güzelce temizlediğini hissediyorsunuz.

Ben bu süngeri kullanırken, temizleme jelimi üzerine döküp uyguluyorum. Hem ürünü içine çekmiyor, hem de jelimizin güzelce köpürerek yüzümüzü temizlemesine katkıda bulunuyor.

Temizliğimizi yaptıktan sonra süngeri bol suyla yıkayıp, hijyenik bir yerde kurumaya bırakabilirsiniz. :)

Fiyatı: 11.90

2- Himalaya Herbals - Under Eye Cream


Bundan hemen önce Dirty Works markasının göz kremini kullanıyordum. Onun çok iyi nemlendirmediğini, yapısının hafif olduğunu düşündüğüm için bu markaya şans vermek istedim.


Ürünümüz çoğu göz kremi gibi küçük bir tüpte bulunuyor ve yapısı kalın. Ben göz kremlerinde yoğun yapılı kremleri daha çok severim.

Ürün yoğun bir yapıda olduğu için, yağlı bir göz çevreniz varsa, bu krem size pek uygun olmayabilir.

Bu arada kızlar bu göz kremimiz, düzenli kullanımda 1 ay içerisinde göz altı morluklarını yok edeceğini söylüyor.. Düzenli kullanıyorum bakalım. Eğer bir etkisini görürsem zaten buradan size koşa koşa haber veririm. :)

Fiyatı: 17.25

3- Wet'n Wild - Megalast - Cinnamon Spice


Bu rujun rengini çok beğendiğim için şımarıklık yapıp aldım açıkçası. :) Zaten Wet'n Wild rujlarının bu megalast serisinin güzelliğini duymuşsunuzdur. :)

Ama tabii ki duymayanlar için Seyhan ablanız tekrar buradan anlatacak. :)


Rengimizin numarası E917B, adı ise Cinnamon Spice


Rengimiz böyle mat bir bordo tonuna sahip. Rujumuz mat bir yapıda olduğu için dudağı hafif kurutabiliyor. Onun için üzerine bir lip balm sürerseniz bu kuruluktan kurtulmuş olursunuz. :)
Kalıcılığı ise güzel olan bu rujlarımız, eğer gün içerisinde dudak içlerinde çıkma yaparsa üzerinden rahatça tazeleyebilirsiniz. :)

Fiyatı da 10.90

5- Eklips - Seyahat Setleri


Sağ taraftaki iki adet, pembe ve mavi olan şirinlikler ayrı satılıyor (3.50 TL), sol taraftaki krem kabı (2.95 TL) ayrı satılıyor.

Ben sağ taraftaki krem kabını, çok kullanmadığım, bitmek üzere olan rujlarımı eritmek için aldım fıstıklar. :) Sağdaki pembeyi ise beauty blender'ımı ıslatmak için aldım. Ortadaki minik mavi kapta bir işe yarar elbet. :)

İşte benim minik Gratis alışverişim bu kadar kızlar. Anlatımım pek minik olmasa da sizi umarım sıkmamışımdır. :)

Kendinize iyi bakın ve bir istek bir yorumunuz varsa aşağıda konuşmaya beklerim. :*

8 yorum :

  1. bloğuna yorum yazma kısmı çok değişik bir türlü bulamadım canım bir sorun olabilir düzelt istersen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Hemen düzeltmeye çalışayım.

      Sil
  2. çok tatlı görünüyor sprey şişelerii ^^ benim de böyle bir şeye ihtiyacım var...
    takibe aldım bana da beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım gerçekten kullanışlı şişeler hemen almalısın. :) çok teşekkür ederim hemen geliyorum. :)

      Sil
  3. çok güzel bi alışveriş olmuş güle güle kullanın :) takibe aldım ben de bloguma beklerim, sevgiler :)
    http://haticesenstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım, hemen geliyorum bloguna. :)

      Sil