28 Ocak 2016 Perşembe

Bitenler 3

Bir bitenler yazısından daha merhaba kızlar! Daha çok kozmetik ürünlerinden oluşan biten ürünler ve yorumlarıma hemen başlamak istiyorum efendim. :)




Tam 8 adet ürünümüz var. Genelde memnun kaldığım ürünler oldular. Aralarında ''aman Allah'ım bu nasıl bir ürün böyleee! '' dediğim bir ürün yok, '' uff bu ne iğrenç yahu!'' dediğimde. :)

1- Loreal - Skin Perfection Serum ve Nemlendirici

Bu ikiliyi ikinci bitirişim. İki kullanışımda da  memnun kaldığım ürünler oldular. Benim cildim karma bir yapıya sahip. Yüzümü gergin ve nemlenmeye ihtiyacı olduğu günlerde, yüzümü temizledikten sonra serumu, serum emildikten sonra da nemlendiriciyi uyguladım. Ama eğer yüzümü yağlı hissettiğim zaman olursa da sadece serumu uygulayıp cilt bakımımı bitirdiğim de oldu.

Eğer cildiniz yağlıysa, sadece serumu alabilirsiniz. Hafif bir yapıda ve çok çabuk emiliyor. Ama karma veya kuru bir cilde sahipseniz, ikisini de almanız iyi olacaktır. :)

Cildimi kusurlaştırdılar, mükemmel kremlerdi diyemem. Ama hiç bir sivilceye neden olmadılar. Nemlendirme görevlerini gayet başarıyla tamamladılar. :)

2- Rimmel London - Wake Me Up Kapatıcı

Ben sabahtan akşama kadar makyaj videosu izleyen, blogları okuyan bir insanım. Hiç ama hiç sıkılmıyorum. :) Şimdiye kadar izlediğim kişilerde veya okuduğum yazılarda bu kapatıcıyı beğenmeyen birini duymadım. Ben de kullandım ve sevdim. Çizgilere çok az dolma yapıyor. Sürdükten sonra göz altınızı bir pudrayla sabitlerseniz bu çizgiye dolma olayını daha da aza indirmiş olursunuz kızlar. :) Tamamen kapatıcı diyemem. Eğer çok sorunlu göz altlarınız yoksa memnun kalacağınız bir ürün. Hafif yapılı ve sürümü oldukça kolay. :)

3- Maybelline - 535 Ruby Star

Rengine vurulduğum mükemmel bir rujdu kendisi. Bittiğine o kadar çok üzülüyorum ki. :( ''E Seyhan git al yenisini.'' diyebilirsiniz kızlar ama hiç bir yerde bulamıyorum. :( Neyse üzüntümü bir kenara bırakıp yorumlarıma devam edeyim.


Resimde gördüğünüz gibi çok tatlı bir kırmızı tonuna sahip. Kalıcılığı süper diyemem kızlar ama ışıltılı bir ruj olduğu için, rujunuz zamanla çıksa da o ışıltılar dudaklarınızda kalıyor ve oldukça kalıcılar. İşte bu rujun tam da bu özelliğini çok seviyordum.

Bulursanız ve kırmızıyı seviyorsanız kızlar hiç kaçırmadan alın derim. :)

4- Maybelline - The Falsies Black Drama


Fırça ucumuz resimde göründüğü gibi hafif kıvrımlı şekilde. Bu kıvrım kirpiklerimizin fırçaya tam oturmasına yardımcı oluyor. Takma kirpik gibi oldu, mükemmel oldu falan diyemesem de kirpikleri güzel ayırıyor, dolgunluk ve uzunluk görevini yerine getiriyor.

5- Maybelline - Rocket Volum'Express Maskara


Bu rimel benim Maybelline rimelleri arasından performansını en iyi bulduğum, en beğendiğim rimeldir. Fırça ucu kirpikleri tek tek ayırmaya, dolgunluk vermeye ve uzatmaya uygun olarak tasarlanmış. Eğer uygun fiyatlı rimel arayışındaysanız, buna bir şans verin derim. :)

Yalnız dikkat edilecek bir durum var güzeller. Bu rimelin fırçası aşırı sert. Bu yüzden rimeli kirpik diplerinizden başlayarak sürdüğünüz için, fırça sertliğinden dolayı göz kapaklarınız acıyabilir. Eğer hassas bir göz kapağınız varsa, pek tavsiye etmiyorum. :)

6- Zara - Rose ve Black Parfüm

Zara mağazası çoğu zaman parfümleri bu şekilde ikili setler halinde satabiliyor. Hemde oldukça uygun fiyata. Ben bu ikisini 30 Tl ye aldım kızlar. Bu ve bunun gibi bir çok parfüm mağazalarda mevcut. :) Tabii ki koku zevkleri herkesin farklıdır ve kişilerin üstünde değişik durabilir; ama ben ikisi arasında en çok black olanı sevdim. Kokuları çok olmasa da kalıcılar ve tene temas halinde herhangi bir alerjiye neden olmadılar. :)

Zara'nın böyle uygun fiyatlı parfümlerini yakaladığınız an alın derim. :)

Benim biten ürünlerim ve yorumlarım bu kadar arkadaşlar. :) Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur. :)
Kendinize iyi bakın. :*

7 yorum :

  1. Black dramaya bende bayilmamistim senin gibi aslinda oveni cok ama abartildigi kadar degil bence

    YanıtlaSil
  2. Bence de canım. İdare eder bir rimel işte. :)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle maybelline maskarası diyorum bayılıyorum fırçasına kirpik diplerimi daha iyi ayırıyor :))

    YanıtlaSil
  4. Cok açıklayıcı olmus canim. Bitenler yazılarını okumayi cok seviyorum:) bloguna uye oldum :)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Ayşenur. Çok çok mutlu ettin beni canım. :)

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu keşfettim. Anlatımınız ve blogunuz cok güzel. Takip ettim bende beklerim :)
    Ayrıca Rimmel'ın wake me up kapatıcısını bende kullandım, görüşlerinize katılıyorum ama kapatıcılığı cidden çok az.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım beni çok mutlu ettin. :)
      Ben de hemen bloğunuza geliyorum. :)

      Sil