24 Ocak 2017 Salı

Flormar - Twist up Lipstick - 15 Berry ve 52 Caramel

Piştt kızlar bi gelin buraya hemen. :) Dünkü paylaştığım yazımda iki adet mükemmel ile sizi tanıştıracağım demiştim. Söz verdiğim gibi bugün de diğer mükemmeli sizlerle paylaşıyorum efendim. :)

Flormar markasına ait olan Twist up Lipstick serisinden iki tane ruju aldım ve sizinle acilen paylaşmak istiyorum. Kesinlikle ve kesinlikle patlaması gereken bir seri bence. Hem yoğun renk verişleri olsun hem nemli olmalarına rağmen kalıcı olmaları olsun, benden tam puan aldılar. :) İlk olarak kırmızı renkli olan kalem rujumuzdan bahsedelim.

Flormar - Twist up Lipstick - 15 Berry


Kalem rujumuz böyle şirin bir kutu içerisinde bulunuyor ablaları. Kendisini Flormar mağazalarında hazır indirim varken yaklaşık 12 TL ye alabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı da 22 TL.


İşte rujumuz kutunun içerisinden çıktı. Şirin bir ambalajı var. Ambalaj sağlam ve alttaki kırmızı renkli bölümü rujunuz bittikçe çevirerek sürmeye devam edebilirsiniz. Kısacası öyle kalemtıraşla vs uğraşmıyoruz. :)


* Dudakları çok güzel nemlendiriyor.
* Yoğun renk vermesiyle opak bir görünüm sağlıyor.
* Nemlendirici olmasına rağmen oldukça kalıcı.
Daha ne olsun ablaları ya! :)


Burada da Berry isimli rujumuzun rengini yakından görüyor ve aşık oluyoruz. :)

Flormar - Twist up Lipstick - 52 Caramel


Gelelim ikinci güzelimize. Yine tabii ki aynı kutudan karamel renkli rujumuzu çıkarıyoruz efendim.


Kalıcılığı, nemlendirme özelliği, tek sürüşte opak bir görünüm sağlamasıyla ilk rujumuzda olan özelliklerin hepsi bu prenseste de var. 


İlk rujumuzdan tek farkı daha doğal ve az ışıltılı bir renk olmasıdır efendim. :)


Kahve alt tabanlı bir gül kurusu, kremsi ve kalıcı, her makayaja yakışabilecek, kullanışlı bir ruj arıyorsanız hemen buna bir şans verin. Memnun kalacağınıza eminim.

Sizi çok çok beğendiğim iki ürünle tanıştırdım artık rahatım. Denemeye kesinlikle değerler.

Benden bugünlük de bu kadar. Bir dahaki yazıma kadar kendinize çok iyi bakın ve hoşça kalın! :)

6 yorum :

  1. kırmızı renkli olana bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum. :) sevgiler efendim. :)

      Sil
  2. Sizlerde görüp okudugum Flormar ürünlerini Almanya´da bulamiyorum maalesef :/ Güzel günlerde kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım internetten sipariş versen gelmiyor mu Almanya'ya? :(

      Sil
  3. renkler muhteşem :)
    ama bi sorun var yorum yazmak istediğimde 3 kez pop up bipencere açıldı reklam olarak yorum ekranına döndürmedi bilginiz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :)
      Acaba o reklam sorunu için ne yapmalıyım biliyor musunuz? :(

      Sil