22 Ocak 2017 Pazar

Note - Mattemoist Lipgloss - 407 Noisme

Herkese iyi akşamlar.

Bu akşam likit mat ruj camiasında, dudakları en nemli tutan ve harika kokan, Note markasının mattemoist 407 numaralı likit rujunu inceleyeceğiz. :) 




Rossmann, Boyner, Gratis, Pino gibi birçok mağazada kolaylıkla bulabileceğimiz bu likit mat ruju, ben Rossmann indiriminden yaklaşık 17 TL ye aldım.


Rengimiz tam olarak ben buradayım kırmızısı. :) Benim gibi 4572930 tane kırmızı ruju olup da hala doyamayanlardansanız, bu minnoşu da koleksiyonunuza ekleyebilirsiniz. Ancak öncelikle biraz rujun yapısından bahsetmeliyim...


+ Çoğu likit mat rujda olduğu gibi sünger bir aplikatör ile rujumuzu kolayca sürebiliyoruz.
+ Kalıcı ve buna rağmen dudaklarımızı besleyen, asla kurutmayan bir yapısı var.
+ Tek sürüşte opak bir görünüm sağlayabiliyoruz.
+ Çok güzel bir kokuya sahip. :)
+ Mattemoist serisi birçok renk çeşidine sahip kızlar. Ama tabii ki indirimde almanızı tavsiye ederim.

- Rujun bence tek kötü özelliği (bu özellik serinin çoğu rujuna da ait) çok fazla dağılıp, bulaşması. Diğer açık renkli rujlarda bu bulaşma o kadar göze çarpmasa da, bu kırmızı rujda dağılma çok belli oluyor . Sanki böyle taşmış gibi bir görüntü oluşabiliyor. Bu yüzden arada kontrol etmekte fayda var, zira burnumuz vs ruj olabilir. :)


Bu fotoğrafımızda da sizinle rujumuzun capcanlı kırmızı rengini paylaştım efendim. :) 

Bir dahaki yazıya kadar kendinize çok iyi bakın ve hoşça kalın! :)

4 yorum :

  1. rengi ben burdayım diye bağırıyor :)

    YanıtlaSil
  2. yorum yapmak için tıklarken reklam açıldı normal midir bilmiyorum önce onu söylemek istedim :)
    güzel kokan rujları kullanmayı çok seviyorum, ilk ilgimi çeken o oldu, kırmızı benim için çok iddialı bir renk ama bu ürünün daha nude renklerinden birini indirimde almak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa neden reklam çıktı ki acaba. :( Sebebini bilmiyorum canım. Hazır indirimdeyken Nude tonlarına bakabilirsiniz. Mükemmel nude tonları var bu seride ve çok güzel kokuyorlar. :)

      Sil