17 Ocak 2017 Salı

Maybelline - Age Rewind The Eraser Eye Concealer - Nude

Merhabalar efendim. :)

Bugün sizlerle beraber, namidiğer silgi adındaki kapatıcımız The Eraser Eye'ı inceleyeceğiz. :)



Kendisini birçok kozmetik markette yaklaşık 30 TL ye bulabilirsiniz. Sağlam sayılabilecek şık bir ambalaja sahip. Ürünü kullandıkça, tam olarak ne kadar ürünümüz kaldığını görebilmemiz de ürün tasarımının artı yönlerinden.  


Kapağımızı açtığımızda, sünger bir uçla karşılaşıyoruz. Ambalajın kırmızı bölümünü çevirdiğimizde süngerli kısımdan ürün geliyor ve kapatmak istediğimiz yere, süngerli ucumuz sayesinde rahatlıkla uygulayabiliyoruz.

Eğer sivilceleri kapatmak istiyorsanız, parmağınızla ürünü alıp kapatmanızı tavsiye ederim. Çünkü sivilceyi kapatma işlemini süngerli aplikatör ile yaparsak, sivilce dağılıp sağlıklı bölgelerimize de bulaşabilir.



Ben ürünü ilk çıktığı zamanlarda almıştım. O yeni ürün heyecanıyla yanlışlıkla biraz koyu bir renk seçmişim. :) Ama yine de güzel, çok sırıtmıyor bence. :) (SIRITTI!)

Ürünümüzün kapatıcılığını ve rengini fotoğraflarda görüyorsunuz efendim. Kalıcılığı çok başarılı ve çizgilere dolma yapmıyor. Yine de isterseniz, ürünü göz altlarınıza uyguladıktan sonra, transparan bir pudrayla sabitleyebilirsiniz.

Şimdiye kadar kullandığım en başarılı kapatıcılardan biri. Bence henüz denemediyseniz en kısa zamanda alıp kullanmalısınız. Kullandıktan sonra veya şu an kullanıyorsanız yorumlarınızı aşağıda bekliyorum efendim. :)

Kendinize çok iyi bakın ve hoşça kalın! :)

2 yorum :

  1. indirime girdiği zaman alacağım çok hoşuma gidiyor duruşu kabı her şeyi :)

    YanıtlaSil
  2. evet canım, indirimde kesinlikle kaçırmamalıyız. :)

    YanıtlaSil