23 Ocak 2017 Pazartesi

Note - Terracotta Powder - 04 Mocha Taste

Kızlaaar çabuk buraya gelin, çabuk! :) 

İki tane mükemmel ürün keşfettim. Birisinden bugün, diğerini de hemen yarın sizlerle paylaşacağım. Bu mükemmellerden birisi Note markasının 04 Mocha Taste isimli bronzerı. 




Note markasını çoğu mağazadan rahatlıkla bulabiliyoruz kızlar. Bunlardan benim bildiklerim: Boyner, Gratis, Pino, Rossmann. Bu bronzerı da 40 TL civarında bir fiyata mağazalardan bulabilirsiniz. Ben indirimde yakalamıştım ve 20 TL ye alıp mutluluktan ölmüştüm! Siz de indirimde yakalayın kızlar, 10 şubat gibi indirimler başlar. Hemen koşun, elinizde bronzer olsa da bunu almalısınız valla bu bir ayrı. :)

Note'un bu terracotta powder serisinde üç renk bulunmakta. Benim aldığım en koyusu ve bence en güzeli efendim. Şimdi artık övgüyü bırakıp ürünü anlatmaya başlıyorum. :)

  • Öncelikle ambalaj gayet sağlam. Note markası zaten ambalaj konusunda beni hiç üzmedi. :) 
  • Kızlar öyle bir güzel rengi var ki anlatamam. :) Çok çok açık veya çok çok koyu tenli değilseniz kesinlikle size de çok yakışır. 
  • Yoğun pigmentli ve oldukça kalıcı. Makyajınızı gün boyu kullanacaksanız eğer belki bir kere tazeleseniz yeter yani. :)
  • Çok tatlı bir kokusu var.
  • Ben bu ürünü hem kesik uçlu bir kontür fırçasıyla, elmacık kemiklerimin altına uyguluyorum hem de büyük pofuduk bir fırçayla, alnıma, boynuma, yanaklarıma gölge veriyorum.
  • Bunların haricinde de çok hoş renkli bir göz farı olarak da kullanabiliriz tabii ki! :)


Burada da mükemmel bronzerımızın rengini görüyoruz efendim. :)

Napıyormuşuz şimdi kızlar; hemen ilk indirimi bekliyoruz ve indirim başlar başlamaz koşup, bu ürünü alıp, bronz bronz ortalıklarda salınıyoruz! :)

Diğer bir mükemmel ürünü en kısa zamanda paylaşacağım. O zamana kadar kendinize çok iyi bakın ve hoşça kalın! :)

3 yorum :