10 Temmuz 2015 Cuma

Braun Face Yüz Epilatörü

Merhaba güzellikler!

Sizlere kurtarıcı bir üründen bahsedeceğim. Baştan söyleyeyim mükemmel süper değil ama idare eder yani. :) Şimdi Braun'un yüz epilatörü hakkımda yorumlarımı, güzel ve kötü özelliklerini sizinle paylaşayım fıstıklar:



Arkadaşlarım, ürün gördüğünüz gibi bir yüz epilatörü, yüz temizleme fırçası ve bir de epilatör temizleme aparatı ile geliyor. Ben de bu paketten var. ''Başka hangi paketler var Seyhan?'' diye sorarsanız eğer, kızlar birden fazla epilatörü ve yüz temizleme fırçası olan paketleri de gördüm. :) Tabi parça sayısı arttıkça fiyatı da ona göre artıyor.
 

Ben bu ürünü Bimeks'ten 120 TL ye almıştım.

Şimdi de ürünün uygulama kısmına gelelim:

Yüz epilatörü gerçekten çok pratik, kullanımı kolay ve hemen kısa tüyleri bile kolayca alabiliyor. Ama güzellikler eğer hassas bir cildiniz varsa bu ürünü almayın derim. Çünkü benim yüzümün bazı bölgelerinde küçük küçük kızarıklar yaptı. Aramızda kalsın ama kıllı biri olarak, kızarıklık mı kıl mı derseniz tabi ki kızarsın yani! :D

Epilatör kullanırsam tüylerim sertleşir ve çok çabuk çıkar düşünceniz varsa arkadaşlarım, o düşüncenizi kafanızdan silebilirsiniz. Çünkü tüyleri kökünden aldığı için ağda veya iple aynı süre içerisinde tekrar çıkıyor istenmeyen lanet, olası tüyler! :D (Bu arada epilatörü kaş altınıza ve üstünüze uygulamayın arkadaşlarım. Hem yanlışlıkla kaşınızı da alabilirsiniz hem de kaş çevresinde küçük küçük sivilcelenmelere neden olabilir.)

Yüz temizleme fırçasına gelinceee... Bu fırça yüzümüzü gayet güzel temizliyor güzellikler. Temizledikten sonra cildinizin ferahladığını, kirlerden arındığını size çok güzel hissettiren bir aparat. Ama Braun Face'in bir reklamı var izlediniz mi bilmiyorum ama o reklamdan burada bahsedeyim bilmeyenler için: Kadınlara düğününüze sıfır makyajla katılabilir misiniz diye soruyorlar. Çoğu kadın ''hayır, asla, şaşırdın galiba :D '' falan gibi cevaplar veriyor. İçlerinden biri de eğer yüzüm kusursuzsa ve kendime, güzelliğime güveniyorsam çıkardım diyor. Bu arkadaşa Braun Face ürününü düğününden önce tam 1 ay kullanmasını öneriyorlar ve 1 ay sonunda istediğiniz cilde kavuşacaksın diyorlar ve kadın mükemmel kusursuz yüzüyle düğününe katılıyor. :) Reklamı şimdi niye anlattın Seyhan derseniz eğer :D şunun için anlattım fıstıklar: Evet fırça gayet güzel temizliyor falan ama ben bu ürünü 2 - 3 ay boyunca her gün düzenli bir şekilde kullanmama rağmen öyle süper bir yüze sahip değilim. :D

Kısacası arkadaşlarım ikisi de idare eder ürünler. Eğer hassas bir cildiniz varsa ürünleri tavsiye etmiyorum. Ama güzel temizleyen bir fırçam olsun hem de sıkışık anlarımda hemen kullanabileceğim bir yüz epilatörüm olsun diyorsanız alabilirsiniz. :)

İyi geceler... :)

2 yorum :

  1. Ya ben braunun normal epilatörünü almıştım ilk zamanlar çok iyiydi sonra bacaklarımda batıklar yaptı sivilcelenmeler yaptı.Bu tip başlığı yıkanmayan şeyler benim cildimde sivilcelenmeye sebep oluyor.Bunu bildiğimden bu ürünü almadım şahsen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapmışsın canım. Hassas bir cildin varsa, yüzünde de küçük küçük sivilcelenmelere neden olabilirdi.

      Sil