13 Temmuz 2015 Pazartesi

MAX FACTOR - Lasting Performance - 101 Ivory Beige

Merhaba fıstıklar! :)

Size bugün en sevdiğim fondötenimden bahsetmek istedim. Ben çok nadir fondöten kullanırım ama kullandığım bazı zamanlarda da kesinlikle elimin tek gittiği fondöten budur! :)



Bu fondöteni çok yakın bir arkadaşım sayesinde keşfetmiştim. Arkadaşıma makyaj yaparken onun yüzünde mükemmel durduğunu, çok güzel yayıldığını, gözenekleri ve lekeleri aşırı bir şekilde olmasa da örttüğünü gördüm. Sonra tabi Seyhan durur mu?? En yakın indirim zamanını bekleyip kendime de bir tane bu fondötenden kaptım. :) İndirimsiz hali de 65 - 70 TL arası.

Şimdi biraz fondötenimizin ambalajını ve ürün yapısını inceleyelim güzellikler:


Ambalaj kullanımı açısından çok pratik. Böyle bir tüpte ve sıkmalı olduğu için çok fazla ürün israf olmuyor. Küçük ama bereketli bir ürün kendisi kapağı da ambalajın ağzını iyice kapattığı için asla kuruma falan gibi kötü durumlar başımıza gelmiyor. :)


Fondötenin kıvamı ağır değil. Çok kolay yayılıyor ve sürdükten sonra biraz bekleyince rengi yüzümüze oturuyor. Dediğim gibi kızlar kapatıcılığı, kalıcılığı oldukça güzel. Asla çizgilere dolmuyor, akmıyor ve sürdüğünüzde sabitlemek için pudraya bile ihtiyaç duymuyorsunuz arkadaşlarım. Ayrıca kokuya hassassanız eğer, rahatsız edici bir kokusu yok.



Elimin sol yarısına fondöten uygulanmış hali de bu şekilde.

Aldığınızda memnun kalacağınızdan eminim güzellikler! :)

Herkese iyi akşamlar. :)

10 yorum :

  1. blog keşif etkinliğiden geliyorum bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
  2. Öyle bir anlatmışsın ki pudra kullanmadan kullanılma kısmında listedeki yerini almış oldu, güzel açıklama olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindim. :* Gerçekten kullanınca bana hak vereceksin fıstık. :)

      Sil
  3. Buara gratiste bayram indirimi var buna elim gitmiştide almıyim dedim araştırmadan :) teşekkürler yorumların için aradığım bilgilerin hepsini yazmışsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim canım. :) Watsons da da indirim başladı oradan da bakabilirsin :)

      Sil
  4. Merhaba Seyhan Hanım :)
    Buypasa.com yakında açılıyor. Max Factor ürünleri en uygun fiyat garantisi ile sizi bekliyor. Detaylı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba efendim. :) teşekkür ederim. Hemen bir göz gezdireyim o zaman :)

      Sil
  5. merhaba seyhan hn. bn de bu fondoteni kullandım ve çok memnun kaldım, ürün bittiğinde bu kez fiyatı yarı yarıya uygun bulunca internetten sipariş verdim ve gelen fondotenin ambalajı benimkinden farklıydı, orjinal değil mi acaba diye internetten araştırdım ama pek bişey anlayamadım. aldığım ikinci ürünün ambalajı sizin resmini koyduğunuz ambalaj gibi ama max factorün de kendi sitesindeki ve genel olarak gördüğüm ambalajlar üzerinde sarı yıldız olan ambalajlar. sizce elimizdeki ürün orjinal mi bi fikriniz var mı?

    YanıtlaSil
  6. Orjinal olduğunu düşünüyorum canım. Çünkü iki farklı ambalajı bende gördüm. Ama yinede indirimleri takip edip, deneyerek almanı tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil