26 Temmuz 2015 Pazar

SCHVARZKOPF - Gliss - Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi (Siyah)

Merhaba Fıstıklar.

Bugün, benim gibi, saçları ölümüne dolaşan arkadaşlarıma mükemmel bir çözümüm var! :) İşte 45839 metre, dolaşık saçlarımı kolayca taramamda ki bir numaralı yardımcım. :)

Banyoda kullandığımız durulanan saç kremi, çoğu kişinin olduğu gibi benim de saçlarımı çok yağlandırıyordu. Onun için acilen, böyle fıs fıs şeklinde, durulanmayan bir ürüne ihtiyacım vardı ve buna bir şans vermek istemiştim. Güzellerim gerçekten ben böyle bir şey görmedim! Islak yada kuru saça, biraz sıktıktan sonra azıcık bekleyin ve saçınızı kolayca, çabucak tarayın. :)

Ama dikkat edin güzeller! Sadece bu siyah renkli olan çok yardımcı oluyor. Serinin diğer ürünlerinin çoğunu da denedim. Onları hiç beğenmedim ama bunu kesinlikle deneyin tamam mı! :))

İyi geceler fıstıklar...

8 yorum :

  1. Bu ürünü kullanıyorum saç açmada gayet iyi, kokusuda çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Dimi canım ben de çok seviyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. elimdekiler bitince alacağım bunu =)

    YanıtlaSil
  4. bende glissin bu serisinden bir ürün kullanıyorum gliss million gloss mutlaka deneyin derim yıllardır glissten başka ürün kullanmıyorum saçlarım aşırı sağlıklı parlak ve gür herkes soruyor saçlarım için ne yaptığımı tek formülüm glis

    YanıtlaSil
  5. öyleyse elimdeki ürünler bitince hemen dediğini yapıyorum canım! :)

    YanıtlaSil
  6. mimledim sizi , iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil