16 Temmuz 2015 Perşembe

The Balm - Schiving Black Liquid Eyeliner

Merhabalar, herkese iyi bayramlar! :)

Ramazanı da bitirdik hadi yine iyiyiz :) Kendinizi tutun, şekerleri löp löp götürmeyin sakın ha! Sonra 439058 gün diyet yapıyoruz. :(

Bugün sizlere kendisiyle çok geç kavuştuğum, şimdiye kadar en ama en beğendiğim eyelinerdan  bahsedeceğim güzeller. Kendisi, The Balm markasına ait olan Shiving prenses! :)


Bu eyelinerı nedense bir türlü almaya elim gitmemişti. Hep tam alayım derken, eski favorim olan eyelinerlarımı alıp çıkıyordum mağazalardan.
Gratis'te hazır bayram indirimi varken hemen bir tane kapıp deneyim dedim ve şimdiye kadar niye almadım diye çok üzüldüm ballar. Simsiyah oluşu, asla akmayışı ve kolay sürülmesiyle beni benden aldı bu fıstık. :)

Şimdi biraz ürünümüzü yakından inceleyelim:


Tabii ki her zaman olduğu gibi çok tatlı bir The Balm ambalajımız var. :) Ambalaj harika olduğu gibi, ürün kapağı da sıkı sıkıya kapandığı için, içindeki ürünümüzün kuruma gibi bir ihtimali de yok güzeller.


Fırça ucu bu şekilde. Sert olduğu için sürümü çok kolay. Tam elimize uygun büyüklükte prensesler, dolayısıyla rahatça eyelinerımızı çekebiliriz. Normal fiyatı 26 TL. Zamanla fırça ucunun pamuklanma yaptığını duydum ama eyeliner öyle mükemmel ki bu sorunu göz ardı edebiliriz bence.


Swatchı da bu şekilde canımlar. Simsiyahlığına ve incecikliğine bakar mısınız lütfen. :)

Bence hiç benim gibi beklemeden, tereddüt bile etmeden çıkın alın arkadaşlarım. Çok beğeneceğinizden eminim.

Herkesin bayramını tekrar kutlarım efendim. :)

4 yorum :

  1. Ben de yakında alıp deneyeceğim bunu, fiyatı o kadar da kötü değilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle erteleme hemen al dene canım :)

      Sil
  2. Bayramın kutlu olsun canım :) Balm' da bayram indirimi varken gidip almak gerekenlerden biri sanırım buda :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım senin de bayramın kutlu olsun. :)
      Kesinlikle hemen almalisin fıstık :)

      Sil