10 Temmuz 2015 Cuma

GARNIER - Kırmızı Meyve Gücü Arındırıcı Jel ve Arındırıcı Peeling

Merhaba fıstıklar! :)

Kızlar ben deli psikopat gibi sürekli yüzümü yıkayan, değişik temizleme jelleri, kremler vs kullanan bir insanım. Bugün size biraz kullanıp tecrübe edindiğim Garnier'in kırmızı meyveli arındırıcı jel ve peeling ürünlerinden bahsetmek istedim.

Bu ürünler yağlı ve problemli ciltlere uygunmuş. Ben de zaten yağlıya dönük, karma bir cilde sahibim ve ürünleri de belki T bölgemdeki parlamayı giderir diye denemek istedim. Şimdi biraz ürünlerin yapısını inceleyelim:




Öncelikle iki üründe oldukça fazla köpürüyor ve yüz yıkama delisi olan beni bile temizlikten soğuttu diyebilirim. O kadar çok duruluyorum yüzümü yine de köpüklü kalıyor. Bu özellik yağlı bir cilt için güzel ama o kadar da köpük olmaz ki yahu! :)

Kokusu mükemmel değil ama rahatsız edici bir kokusu da yok.

Bence arkadaşlarım eğer yüzünüzü yıkamaya birazcık olsun üşenen biriyseniz bu ürünleri tavsiye etmiyorum. Ayrıca ürün kesinlikle yağlı ciltlere uygun değil çünkü benim cildimi resmen daha da parlattı.

Bu ürünleri tekrar asla almam, hatta bir an önce bitmesini çok istiyorum! Ayrıca iyi performans vermemelerine rağmen fiyatları da diğer Garnier ürünlerine göre daha pahalı. (ikisi 40 TL) Eğer Garnier'e bir şans vermek isterseniz Neem özlü arındırıcı temizleme jelini tavsiye ederim. Hem fiyatı oldukça uygun (6-7 TL) hem kokusu güzel hem de oldukça iyi sonuç alıyorsunuz.

Kendinize iyi bakın şekerlikler. :*



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder