16 Temmuz 2015 Perşembe

The Balm - Mary-Lou Manizer

Merhaba Şekerlikler,

Sanki bugün bayram değilmişçesine, sabahın köründe kalkmak ve bütün akrabaları gezmek zorunda olan ben değilmişim gibi yine makyaj aşkım tuttu ve size bir aydınlatıcıdan bahsetmek istedim. :) Kendisi benim biriciğim efendim. :)


Sadece aydınlatıcı değil far olarak da kullanabileceğimiz bu güzelliği Gratis Mağazası'nda bulabilirsiniz. Ambalajı her zamanki gibi şirin mi şirin.



Açtığımızda bizi küçük bir ayna karşılıyor. The Balm'ın çoğu ürününde bu ayna var ve bence kesinlikle ürünü çok kullanışlı hale getiriyor. Resimden de anlaşıldığı gibi bu aydınlatıcımızı delicesine kullanmışım. :) Ben genelde bu ürünü göz pınarlarımı ve kaş altımı aydınlatmada kullanıyorum. Çünkü yüzümde çok parlaklığı sevmeyenlerdenim. Hafif sürülürse çok tatlı duruyor güzellerim, çok sürmemeye dikkat edin derim.


Gördüğünüz gibi aydınlatıcımız oldukça simli. Makyajınız bittiğinde yanak ve dudak üstünüze, biraz da burnunuzun ucuna sürerseniz çok tatlı bir prenses olabilirsiniz fıstıklarım. :)


Nasıl da yoğun pigmentli olduğuna ve rengini güzel verdiğine bakar mısınız! :)


Swatchı da bu şekilde.

Fazla söze gerek yok güzeller. Kesinlikle makyaj koleksiyonunuzda bulunması gereken bir ürün. Hem çok bereketli, uzun süre kullanılıyor hem de makyajınıza çok güzel bir dokunuş yapıyor. Uygun vaktinizde hemen Gratis'e bakıp deneyin ve alın bence. :)

Kendinize iyi bakın... :)

2 yorum :

  1. Harika bi yazı olmuş, ben yüzümde aydınlığa bayılıyorum o yüzden bunu deli gibi kullanıcam galiba :) İndirimdeyken kaptım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yapmışsın canım o zaman benim gibi dibini görmen yakındır :)) Güle güle kullan :)

      Sil