13 Temmuz 2015 Pazartesi

Kırmızı Rujlarım

Merhaba Fıstıklar!

Gecenin bu saatinde sizlerle beraber kırmızı rujlarımı karıştıralım istedim.

Hadi hemen başlayalımmm. :) :)




İlk önce şöyle inceleyeceğimiz rujlarımızın hepsini bir görelim. :) Sol baştan itibaren:

1- Maybelline - Color Sensetional 535 (20 TL)
2- Maybelline - Color Sensetional 547 (20 TL)
3- Golden Rose - Perfect Shine 237 (12 TL)
4- Maybelline - 590 (12 TL)
5- Rimmel London - Kate 107 (15 TL)
6- Wet and Wild - E918D Cherry Bomb (9 TL)
7- Mac - Diva (58 TL)

Şimdi de teker teker yakından rujlarımızı inceleyelim:

1- Maybelline - Color Sensetional 535

Öncelikle şunu demeliyim ki bu 7 ruj arasında en sevdiğim ruj bu. Öyle çok sevdim, o kadar çok sürdüm ki hemencecik bitiverdi. :( Yenisini almak istiyorum ama hiç bir yerde bu numarayı bulamıyorum. Neyse derdimi bir kenara bırakıp rujumuzu incelemeye başlayalım. :)



Serinin diğer rujlarına göre kullandıklarımdan en kalıcı olan buydu. Kıvamı çok güzel dudakları kurutmuyor, hafif simli (resimde çok yaldır yaldır durmuş ama hafif simli yani :D) ve sürümü oldukça kolay bir ruj. Bulabilirseniz eğer güzellikler, hemen kendinize bir tane kapın ve sürün sürün çıkın. :) Gerçekten çok beğeneceksiniz.

2- Maybelline - Color Sensetional 547

Bu arkadaşa öyle ölüp bayılmadım ama kalıcılığı çok olmasa da kıvamı, verdiği his güzel.



Gayet kremsi olduğu ve sürümünün kolay olduğu resimden bile anlaşılıyor arkadaşlarım. Ne çok parlak ne de çok mat bir renk. Altına bir dudak kalemiyle uygularsanız eğer, kalıcılığı çok daha fazla olabilir. :)

 3- Golden Rose - Perfect Shine 237


Bu ruju  en başta bahsettiğim Maybelline Color Sensetional - 535 numaralı bebeğimin yerini tutar belki diye almıştım. Biraz tuttu da! Ama ona göre kalıcılığı daha az.



Bu ruj kesinlikle göründüğü haliyle aynı rengi dudaklara vermiyor. Zaten resimden anlamışsınızdır. Yani eğer çok koyu ruj sevmiyorsanız güzeller, bu göründüğü gibi koyu değil. Sadece hafif kırmızılık ve parlaklık veriyor. Kalıcılığı çok değil. Yine bir dudak kalemiyle kalıcılık sorunumuza çözüm bulabiliriz. Sürümü de aşırı kolay. :) Fiyatı da oldukça uygun bence. :)

 4- Maybelline - 590

Bu, 7 rujumuzun arasında da en kremsi yapılı olan fıstık. :)


Rengi tam benim istediğim gibi süper bir bordo. Sürümünün de kolay olması çok iyi tabi. Ama arkadaşlarım bu rujumuz sarı alt tonlu. Bu yüzden dişleri biraz sarı gösterebilir. Rengi de hafif sedefli yani çok dikkat çeken bir parıltısı yok. Eğer almak isterseniz bu ruju, önce bir deneyin güzellerim. Duruşunu beğenirseniz ve dişleri de kötü göstermezse alın derim. :)

5- Rimmel London - Kate 107

İşte o meşhur 107 numaralı ruj! :) Tabi ki kırmızı ruj canavarı Seyhan da olmazsa olmaz bir ürün! :) Mac' den sonra da en kalıcı rujumuz budur.


Bu rujumuz da bir önceki ruj gibi çok güzel bir bordo tonu. Ona göre daha mat ve sürümü biraz daha zor. Hafif dudakları kurutabilir arkadaşlarım onun için sürmeden önce bir lip balm kullanabilirsiniz. Kalıcılığı da oldukça fazla. Amaaaa bunu sürüp bir şeyler içtiğinizde veya yediğinizde hemen bir aynayla kontrol edin güzeller. Çünkü dudak içlerinde bazen kalıcı olmayabiliyor ve Kibariye dudağı gibi gezmeden sizi uyarmak istedim. :D (Çünkü ben hiç kontrol etmeden, uzun süreler boyunca Kibariye dudağı şeklinde dolaştım! :( )

6- Wet and Wild - E918D Cherry Bomb

Rujlarımız arasında en koyu rengi olan rujumuza geldi sıra:



Gördüğünüz gibi rengi çok koyu. Güzel bir matlığı var. Sürümü çok kolay değil. Oldukça kalıcı ve bir önceki Kate rujumuzda olan Kibariye özelliği ne mutlu ki bu rujumuzda o kadar fazla değil. :) ama yine de hep kontrol edin güzellerim. Bu rujumuz da hafif dudaklarımızı kurutabilir. Bu nedenle altına bir lip balm sürerseniz çok iyi olur. :)

7- Mac - Diva

Geldik prensese. :) Bu 7 rujumuzun arasında en kalıcı olan, yapısı ve duruşu en güzel olan ama sürümü de çok dikkat gerektiren bir ruj.



Fiyatı maalesef diğerlerine göre daha çok olan bu rujumuz, dediğim gibi çok kalıcı arkadaşlarım. Ama  daha güzel ve kusursuz durması için, kesinlikle altına bir dudak kalemiyle geçmeniz lazım. Dişleri sarı göstermiyor. Hafif bir göz makyajı, incecik bir eyeliner ve bu diva rujumuz ile prensesliğinize prenseslik katabilirsiniz fıstıklar. Koyu kırmızı ruj sevenlere kesinlikle tavsiye ediyorum. Evet fiyatı diğerlerine göre pahalı ama koyu ruju severim diyorsanız bir tane de Mac rujumuz oluversin canım. :)

Kırmızı rujlarımızın hepsini karıştırmış bulunmaktayız.

Şimdi de sırasıyla bütün rujlarımızın swatchlarını inceleyelim:


Umarım sıkılmadan gecenin bu saatinde, bu 435734 sayfalık yazımı okumuş ve beğenmişsinizdir ve size yardımcı olabilmişimdir. :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere güzellerim.

İyi geceler...


10 yorum :

  1. ilk sıradaki maybelline rujun rengine bayıldım canım en kısa zamanda bulup denicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım gerçekten o kadar güzel ki bulursan, hemen o an da çantaya at! :)

      Sil
  2. Rujlarına bayıldım hepsi harika canım:-) takip listeme ekledim seni beni takip edersen çok sevinirim:-)
    Http://www.fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindimmm! :)
      Hemen geliyorum bloğuna. :)

      Sil
  3. wet n wild ruja bayıldım ilk fırsatta alıcağım :) bloguna iadeyi ziyarete geldim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım. Çok güzel Ruj bence de almalısın :)

      Sil
  4. Benim koleksiyonumdaki en güzel kırmızı Mac'den Ruby Woo, denemediysen kesinlikle denemelisin. Çok kuru formülü ama bayılıyorum şahsen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu duydum canım ama çok açık kırmızı olduğu için almadım. Bana hiç yakışmıyor o ton kırmızı :(

      Sil
  5. Keşif etkinliğinden geldim canım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil