7 Temmuz 2015 Salı

Pembe Rujlarım

Merhabalar!

Bugün sizlerle bütün pembe rujlarımı biraz karıştırcağız. Siz de benim gibi pembe rujları seviyorsanız, hadi incelemeye başlayalım güzellikler. :)






Sadece 6 tanecik pembe rujum var. Hadi renklerine teker teker bakalım:


 Sol baştan başlayarak hepsinin marka ve numarasını yazayım öncelikle.
1. Max Factor - Firely 755
2. Golden Rose - Velvet matte 16
3. Maybeline - Velve beıge 630
4. Essence - Natural beauty 07
5. Maybeline - That's mauvie 210
6.Wet and Wİld - E904B


1. Max Factor - Firely 755


Ürün kullanışlı bir pakete sahip ve kendisi en sevdiğim rujum. Rahatsız edici bir kokusu yok. Fiyatı 42 TL. Kalıcılığı idare eder arkadaşlarım ve dudakları kurutmayıp aksine yumuşatan bir yapıya sahip. Ben bitince hemen yenisini alacağım siz de bence çıkın koşun alın! :)

2. Golden Rose - Velvet matte 16


Çok çok doğal duran bu rujumuz ise adı gibi mat değil. Hani mat bir pembe ruj istiyorsanız alacağınız ruj bu değil arkadaşlarım. Ama hafif ışıltı, kalıcılık ve doğallık istiyorsanız da bu ruju tavsiye ederim. Rahatsız edici bir kokusu yok, hatta kokmuyor. :) Fiyatı ise 15 TL.

 3. Maybeline - Velve beıge 630




Bu rujumuz biraz nude ve pembe arası. Burada pek belli olmasa da en sonda bütün rujlarımızın swatchlarına bakarak rengi anlayabilirsiniz. Ben kendime nude rujları hiç yakıştırmam ama bu çok hoşuma gitti arkadaşlarım. Eğer siz de nude rujları kendinize yakıştıramıyorsanız bunu bir deneyin derim. Yapısı gayet yumuşak. Dudakları kurutmuyor. Kalıcılığı çok değil. Rahatsız etmeyen güzel bir kokuya sahip. Fiyatı da 20 TL güzellikler.

4. Essence - Natural beauty 07

Adı gibi çok çok doğal duran bir ruj. Ağır göz makyajı yaptığınız da bu ruju tercih edebilirsiniz arkadaşlarım. Yapısı yumuşak, hafif ışıltılı, herhangi bir kokusu yok. Fiyatı 9 TL. Zaten arkadaşlarım Essence rujları bildiğiniz gibi fiyatlarına göre oldukça kaliteli rujlar. Bu doğal pembeye de bir şans vermelisiniz! :)

5. Maybeline - That's mauvie 210




Bir önceki essence rujumuzla hemen hemen aynı özelliklere sahip olan bu rujumuzun farkları: daha kalıcı olması, daha güzel kokması ve fiyatının da 12 TL olmasıdır kızlar. :) 

 6.Wet and Wild - E904B




İncelediğimiz bütün rujlarımızdan en açık renge sahip olan rujumuzda sıra. Kendisi bu 6 rujumuzdan en kalıcı olanı. Fİyatı 9 TL. Kötü bir kokusu yok ve dudaklarda kuruma yapmıyor. Tek kötü özelliği paketi. Gördüğünüz gibi ürün dışarıda kaldığı için, rujun kapağını kapatırken çok çok dikkatli olmak gerekiyor güzellikler. 

Şimdi de sırasıyla rujlarımızın swatchlarını inceleyelim:





Swatchlara da buradan bakabilirsiniz.

Umarım yardımcı olabilmişimdir arkadaşlarım. :)

Hoşça kalın...


30 yorum :

  1. İadei ziyarete geldim canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim çok teşekkür ederim. Hoşgeldin fıstık! :)

    YanıtlaSil
  3. Canım siten hayırlı uğurlu olsun. Ben de seni takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim canım sen de hoşgeldin çoook mutlu oldummmmm!! :)))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :)
    İade-i ziyarete geldim bende ve takibe aldım sizi.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meltemcim. Hoşgeldin! :)

      Sil
  6. sayfan hayırlı olsun canım takipteyim sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim fıstık. Ben de seni takipteyim! :))

      Sil
  7. hayırlı olsun canım bloğun geldim bende rujların renkleri çok hoş :)

    YanıtlaSil
  8. 3 numara favorim diyebilirim

    YanıtlaSil
  9. Harika bi yazı olmuş, Maybelline rujlarını ben hiç sevemedim, bende 2 tane var ama nedense... Yeni bi takipçinim ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. Beğendiğine çok sevindim. :) Hoşgeldin Bade ben de hemen geliyorum bloguna :)

    YanıtlaSil
  11. Bir sürü pembe ruju bir arada görünce kedimden geçtim :) Hepsi de çok güzeller... Hemencecik de geldm güzel yorumlarını görür görmez... Bu arada seni Blogger Dünyası yayınımdaki listeme ekleyeceğim birazda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım hoş geldin ve beğendiğine çok sevindim. :)
      Ay çok mutlu oldum canımcım bir daha teşekkür ederimmm :)))

      Sil
  12. blogunun ismine bayıldım, takipteyim tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim canım benim. Hoşgeldin :)

      Sil
  13. hemen geldim canım blogun hayırlı olsun güzell paylaşımlar dilerim izlemeye aldım bilee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canim inşallah güzel paylaşımlar olur :)

      Sil
  14. Tatlış yorumunu okur okumaz hemen tazecik bloguna geldim canım ^^ Umarım dolu dolu neşeli paylaşımların olur, takipteyim :) Sevgiler ^^

    YanıtlaSil
  15. selam blogun hayırlı olsun http://mutluannebabalar.blogspot.com.tr/ beklerim :))

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim canım hemmen geliyorum :))

    YanıtlaSil
  17. bende hemen blogunu ziyarete geldim ve takibe aldım canım :) buarada yorumunda blogumu takibe aldığını yazmışsın ama bi aksilik oldu sanırım arada oluyo böyle sistem kaynaklı bi kontrol edebilirsen çok sevinirim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım galiba yanlışlık oldu hemen bir daha takip ettim oldu bu sefer inşallah. :) Hoşgeldin bu arada canım teşekkür ederim. :)

      Sil
  18. Pembe pembe ne kadar güzeller :) benim de bir kaç tane pembe rujum var fakat benim favorim kesinlikle Kırmızı .. Vazgeçemiyorum kırmızı dan :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kırmızıyı daha çok seviyorum. O zaman bir de bunun kırmızı rujlarım versiyonunu yapalım. :)
      Teşekkür ederim, hemen geliyorum bloğunuza. :)

      Sil
  19. Çok güzel bir seri.. Pembe rujları çok severim..Güle güle kullanın.. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Benden de sevgiler :)

      Sil