6 Temmuz 2015 Pazartesi

NOTE - Mattemoist Lıpgloss - 402 Matkiss

Bloğuma hoş geldiniz kızlar :).

Şimdi sizinle Note'un Mattemoist Lipgloss serisinden 402 numaralı ürünü inceleyeceğiz.



Ürünümüzün kabı gördüğünüz gibi çok tatlı. Ben bu ürünü Rossmann Mağazasından 24 TL ye aldım arkadaşlarım. Siz de Rossmann Mağazalarında rahatlıkla bulabilirsiniz :)!

Hadi ürünümüzü daha yakından inceleyelim:






Renk çeşitleri açısından hiç beğenmedim açıkçası. Ya renkler çok cırt ya çok çiğ duruyor ya da bir değişik işte :). Aralarından en sevdiğim bu renk oldu. Bunu da kendime yakıştıramadım ama ürün çok övüldüğü için denemek istedim.


Lipglossumuzun fırçası da bu şekilde. Dikkatli bir şekilde sürerseniz uygulaması kolay arkadaşlarım. Ama adı gibi mat mı diye sorarsanız asla değil. Hatta biraz ışıltı bile var :).

Ürünün bir mükemmel özelliği var ki o da sürdükten sonra dudaklarda bıraktığı his. Çok yumuşak ve nemli bir sonuç veriyor arkadaşlarım. Rossmann Mağazalarına gittiğinizde o yumuşaklığı hissetmeniz için hemen tester ürünlerden denemenizi şiddetle tavsiye ederim.




Swatchı da bu şekilde kızlar. Gördüğünüz gibi asla ve asla mat değil :). Kalıcılığı ise idare eder. Bir şeyler yiyip içmediğimiz sürece çıkmaz ama verdiği o yumuşak his ve nemli sonuç baya uzun sürüyor arkadaşlarım ;).

Eğer renkleri beğenirseniz ve kendinize yakıştırırsanız almanızı tavsiye ederim. Bu arada sakın kabından rengine bakıp almayın kızlar. Çünkü sürdüğünüzde farklı duruyor. Testerları deneyin ondan sonra alın derim!

Bloğuma üye olursanız beni çok çok mutlu edersiniz :).

Herkese iyi geceler :*...

2 yorum :