6 Temmuz 2015 Pazartesi

Vaseline Yeni Sprey Krem - Spray Moistrusier - aloe soothe

Merhaba Arkadaşlarım! :)

Bugün sizlere çok feci bir şekilde sevdiğim bir sprey kremden bahsedeceğim :). Vaseline markasının yeni çıkardığı sprey kremler bir harika!

Şimdi ürünümüzü yakından inceleyelim:





Bu yeşil renk olan aloe veralı ve ürünümüz 190 g.

Şimdi de ürünün uygulanışına ve kremin yapısını inceleyelim:


Ürün kilitlenebilir bir kapağa sahip. Yani kapak kaybetme vs gibi bir derdimiz yok kızlar. :)


Ürünü yaklaşık 10 cm uzaktan tutarak vücudumuza aralıksız sıkarak uyguluyoruz. Tabi ben burada kremin yapısını göstermek için biraz fazla sıktım :).

Arkadaşlarım bu kremin en en en beğendiğim özelliği ise anında emilmesi oldu. Duştan çıktıktan sonra kuru vücuda uyguluyoruz ve sanki tekrar üzerimize su dökmüş gibi bir ferahlık ve çok taze bir koku veriyor. Ardından anında emiliyor ve gayet yumuşak bir tene kavuşuyoruz :).






Burada da krem emildikten sonra ciltte bıraktığı ışıltıyı göstermek istedim. Bir önceki resimde tenin iğrençliğine bakın ve bir de en son resimdeki mükemmelliğe :D!

Koşun gidin hemen alın arkadaşlarım!!

Kendinize iyi bakın :*.



2 yorum :

  1. bunu öyle merak ediyorumki. geçen yaz sürekli elim gitti almaktan vazgeçtim ama bu sene herhalde alıp deniyceğim bi ürün olucak.
    teşekkürler bildilendirme ve detaylı anlatmınız için
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım, sevgiler. :)

      Sil